Monday, July 27, 2015

After 5 Tahun

Selepas 5 tahun...baru ingat password blog!!  >.<
Hahaha...pelupe btol laa...asyik makan semut jew..tu xingat!!
Bila dapat login balik blog ni...teringat mse mula2 buat blog ni..
n teringat mase lalu..mse zaman belajar n kawan2 PTSB..rindunyer..
Mase berlalu dengan cepat...rasenya baru semalam dok kt kulim hahaha..

Note: lepas ni boleh sambung buat ayat hikayat untuk 5 tahun yg lepas n akan datang..haha


#ingatan.yang.pulih

Wednesday, September 29, 2010

Jom Hidup Sihat ^ ^

Tip Hidup Sihat  ^ ^ 

~Tarik nafas dalam2 dan buat kiraan sehingga 
 10. Kurangkan tekanan dgn senaman, dan 
 yoga. 
~Tahan selera anda dgn minuman air yg byk,
 minum skurang2nya 2    liter or 8 gelas shari 
 utk memastikan tubuh dpt berfungsi dgn baik. 
~Cuba menaiki 50 anak tangga kerana ia mampu 
melegakan tekanan, or berjalan selama 
50 minit sehari. 
~Senaman yg berterusan dpt m'gawal obesiti yg 
boleh menjerus kpd pelbagai penyakit. 
~Kekalkan kecergasan dan berat badan membantu 
memanjangkan jangka hayat dan meningkatkan 
kualiti kehidupan........
ps/ kte cuba buat sesuatu utk tingkatkn kualiti hidup 
kte....chaiyok2 ^_^

Video with my Frdnz ^ ^

video

Akhirnya...siap jgk video ni... 
vedio ni khas buat untuk kawan2 yg sy sayangi <3 <3 <3 
tp minta maaf dlu klu ada pic yg kwn sy xde...
coz xsmua pic kwn2 sy ada...huhuhuhuhu....
Tp yg penting sy sayang semua kwn2 sy 
xkira dr sekolah rendah, menegah n politeknik kulim
xkira lah sape2 yg brkwn dgn 
sy Fatin Nabilah  ^ ^

Monday, September 27, 2010


I love you more than the sun has and ever will shine
I love you more than time could ever wash away
I love you more than the millimeters between us and the center of the universe
I love you more than any words could describe it
I love you more than I could ever show you
I love you more than life itself
I love you more than my dreams would ever allow
I love you more than I have loved anyone in my existence
I love you more than all the raindrops that have ever fallen...

Deafness day   +_+

Speachless.
Talkless.
oh no suara aku hilang.
mane perginya suara ak yg cm Noh nih.
mesej pun xsmpai lgik
dia bole men mati2 lak time tgh syok2 bersembang
hahaha
kalau kt klas esok
cmner nk jwb kalau sensei tnyer soklan
.
.
.
mne nk crik air asam jawa yg sdp mlm2 nih
kooperasi kt bawah kolej nih nyer xsdp
terlebih masm x)
ad tips2 len dop?

Thursday, September 23, 2010

To My Friends ^ ^

Kawan...

1)  kawan tu bkn mcm main FUTSAL.
      Mula-mula kejar...dah dapat sepak...
2) kawan tu bkn mcm main SKATE .
     Mula-mula gosok...lepas tu pijak...
3) kawan tu bkn mcm main RAGBI.
     Mula-mula tangkap...dah dapat tendang...

4) kawan tu bknnya mcm PAMPERS .
     dah pakai,buang...
5) kawan tu bknnya mcm BARANG KEMAS .
     Waktu baru beli pakai...

     Dah sengkek gadai...
6) kawan tu bkn mcm PELANGI .
     Hari cerah takde...hujan gerimis baru 

     muncul...
7) kawan tu bkn mcm KERETA .
     Rosak skit,jual...ambik kereta baru...
8) kawan tu bkn mcm CHIPSMORE .
     kejap ade kejap takde...
9) kawan tu bkn mcm BANK .
     Bila dah takde duit,pegi kat sana ambik....

10) lagi...kawan tu mcm ape ye????

Haa.. . kawan tu mcm AWAK LA . .
bila saya hantar msg, 

awak akan baca msg saya dgn teliti sampai
habis...dan tersenyum2...

Walau ape pun tanggapan org tentang kawan...
bagi saya,kawan tu penting.
Seorang kawan takkan biarkan kawan 

dia menangis,sedih,berduka dan sebagainya.
Kawan yg sejati adalah seorang kawan yang dapat diajak duduk dan
berbincang tentang pelbagai perkara.
Yang penting,seorang kawan akan sentiasa menghadiahkn kawannya sebuah senyuman....=)

To All My.....

Hai.....kepada semua kawan-kawan saya sayangi
dan kepada sesiapa yang melawat blog saya..... hati ini untuk kamu.... 
kerana terima kasih menajadi kawan saya...dan melawat blog saya....  ^ ^


                                                         ........¶¶¶¶¶¶............¶¶¶¶¶¶
                                                         ....¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶....¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
                                                      ..¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶........¶¶¶¶
                                                       ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶........¶¶¶¶
                                                       ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶....¶¶¶¶¶
                                                       ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ..¶¶¶¶¶
                                                       ..¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
                                                        .....¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
                                                        .........¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶  
                                                        ............¶¶¶¶¶¶¶¶
                                                         ................¶¶¶¶
                                                                            
 
Sarang ae <3 <3 <3